Het centraal stellen van de werknemer

Adviseren van een zorgverlener over hoe ze hun medewerkers centraal kunnen stellen in hun bedrijf.

11/30/20221 min read

We hebben een project afgerond voor een klant in de gezondheidszorg waarbij we onderzoek hebben gedaan naar de beste praktijken om de werknemer centraal te stellen in een organisatie. Het hoofddoel van het project was om te begrijpen hoe andere organisaties ervoor zorgen dat werknemers echte ambassadeurs worden voor hun merk en om concrete richtlijnen te krijgen over hoe de klant zich op dit gebied kan verbeteren.

Om dit onderzoek uit te voeren, hebben we 10 organisaties geselecteerd die uitblinken in het centraal stellen van hun werknemers. We hebben bestudeerd hoe ze dit hebben bereikt en concrete stappen geïdentificeerd die ze hebben genomen om dit te bereiken. We hebben zoveel mogelijk informatie verzameld over dit onderwerp via deskresearch en door contact op te nemen met de geselecteerde organisaties voor aanvullende informatie.

Na het verzamelen van de nodige gegevens hebben we de belangrijkste conclusies samengevat in een presentatie en aanvullende informatie en literatuur verstrekt in een adviesrapport. We hebben de belangrijkste factoren geïdentificeerd die bijdragen aan het succes van een organisatie bij het centraal stellen van werknemers en aanbevelingen gedaan om de klant op dit gebied te verbeteren.

We zijn ervan overtuigd dat ons onderzoek en onze aanbevelingen de klant in staat zullen stellen om de betrokkenheid van werknemers te verbeteren en een team van gepassioneerde merkambassadeurs te cultiveren.

Contact us

Whether you have a request, a query, or want to work with us, use the form below to get in touch with our team.